Thursday, October 7, 2010

Should I help Megan cut fringe???

Her front hair is quite long now (9 months)...and sometime very irritated!!! and seem like very hot...If she sweat, her front hair will stick on her forehead...very very irritated!! Thinking to cut fringe for her...but...i dare not try....cause I worry my scissors will poke in her eyes...what should I do?? any recommend??




Make some joke on Megan's face..wahahhahahahahahha!!!

7 comments:

  1. 可以把她前面的头发束上来啊。。。呵呵~

    ReplyDelete
  2. Dear, don't cut her hair.. It look not too bad. Just need some more effort to tidy up her hair. :-P

    ReplyDelete
  3. 亲家,把她的刘海绑个小椰树就好啦!

    ReplyDelete
  4. 我也是帮宝宝绑小椰树的,哈哈好像每个女宝宝都要经过绑椰树的。还记得我吗?我是 my fertility diary

    ReplyDelete
  5. heidi,我有尝试过,可是我绑松松..她一下就拿下来了..绑太紧又怕她痛..看过一些父母绑到紧紧,我都感觉头皮痛呢!!哈哈!!

    jovin,你的媳妇很经典的..我帮她绑过了..她把她拔下来..好像要拔整棵椰树拔下来了..看了都怕怕!!

    Mc.Cloe's:原来是你!我当然记得你咯!!你女儿给你绑哦?哈哈!肯定很可爱..可是我的就不肯和我合作...
    你在做网卖哦!!好好哦!!全职妈妈有点收入是好的....我很羡慕呢!!

    ReplyDelete
  6. 不准剪我媳妇的刘海啦!剪短了好像男孩一样。用小夹子夹住啊,你女婿刘海过长时我也帮他夹住的!

    ReplyDelete
  7. jovin,哈哈!!我暂时还不敢和她剪啦!在考虑买可爱的头发夹.

    ReplyDelete

Come on don't feel shy!! Tell me your feeling about this!!
别害羞!告诉我你的看法!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...